Ulrikas World

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

:::::::::

Av Ulrika - 25 juli 2011 07:12

Har funderat mkt dom senaste dagarna,

och är så less på att det hela tiden är jag som ska ge ge ge,

det jag får tillbaka oftast är att personerna i fråga undviker mig,

och jag är inte så dum så jag inte fattar,

det känns att nått är totalt fel,

kanske dags att lämna vissa människor bakom mig och helt strunta i dom,

strunta i alla andra och bara tänka på mig själv,

för det lär ändå inte märkas nån skillnad,

i dagens läge verkar dom flesta vänskaper som sagt bara handla om att jag ska ge,ge,ge av mig själv,,,

jag skrev dom flesta för det gäller inte alla mina vänner,

men dom som unviker mig och har gjort så senaste veckan utan anledning,ja jag är säker på att ni vet vilka ni är!!!!!

känns som det är dags att sluta vara snäll och alltid ställa upp,ska nog bara fokusera på mig själv framöver istället,vänskap är inte vad jag trodde det var uppenbarligen!!!

kankse det bästa för mig vore att bryta helt,så fick dessa personer klara sig själva istället för jag klarar mig då bra det är en sak som är säkert iaf,,,


Idag är det måndag och jag har lite att fixa med,

ska även iväg in till Uppsala med min syster,


Annars är det tvätta inför sonens resa på tors-sönd som gäller,

sedan packa lite åt honom,

lika bra att börja så jag inte har allt kvar på onsdag,

för då blir jag borta några timmar under dagen,

Är så glad att han får åka med på denna resan,

dom kommer ha superkul det vet jag,


detta var ett litet trist inlägg men jag bara måste skriva av mig,

och det är min blogg så jag skriver vad jag själv vill!!!


Love & Light


 
 
Ingen bild

pia

25 juli 2011 07:43

Klart som dan att du skriver vad du vill. de som inte accepterar det får ju sluta att läsa din blogg. trist när man märker att vissa inte e ens vänner. Jag har också blivit sviken men bara o går vidare o skippa såna för dom e inte värda att lägga energi på. Du ska göra det som känns rätt för dig helt klart . Hoppas du anser mig som din vän fortfarande :) kram

Ulrika

25 juli 2011 07:56

Tack min vän=)Det är exakt så jag känner att det är inte värt att lägga nån mer energi på dessa personer,besviken det är jag men det går över,bara jag fokuserar på mig själv o det som är viktigt,Självklart ser jag dig som min vän,du är en av dom få som nästan alltid kommenterar,alltid stöttar när jag behöver,kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 15 september 2011 21:00

    Mosters hjärta Caroline som fyller 11 år idag den 15/9-11 Vi var hos min systers familj  hela kvällen och hade en underbart  härlig och trevlig kväll,blev bjudna på mat och sedan efetr det så klippte jag min syster  och färgade hennes hår,...

Av Ulrika - 27 augusti 2011 21:45

Ja jag är verkligen skit förbannad, Det jag fick veta idag gör att jag ser rött, Hur kan man vara så elak??!! Fick veta av min syster vad min mormor o mamma tycker och säger om mig, 'Dom sitter o tror att jag ska gå upp all min  övervikt igen...

Av Ulrika - 27 augusti 2011 09:30


                Wiiieeee Mina former  börjar synas,och JAG har ju faktiskt en midja igen,är säkert 10 år sen sist , är så grymt nöjd med mig själv <3 Allt börjar bli smalare o mindre på kroppen helt otroligt underbart!!! Lovin...

Av Ulrika - 26 augusti 2011 17:15

Haft fullt upp ett par dagar, Städat,tvättat,handlat... allt för att fixa inför söndagen och kalaset för sonen som fyllde 16 år i söndags, Skönt att ha nästan allt klart iaf...   Har haft lite jobbigt med maten dom senaste dagrna med smär...

Av Ulrika - 24 augusti 2011 15:21


      Jag DÅ och NU      Slutet på mars -2011                   Slutet på Maj - 2011         20 Augusti - 2011     Från början var jag ännu mera överviktig än på den första bilden här, Och allt som allt har jag gått ner 40,5 kg 20 ...

Ovido - Quiz & Flashcards