Ulrikas World

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

:: Formerna börjar synas ::

Av Ulrika - 27 augusti 2011 09:30








  Wiiieeee Mina former  börjar synas,och JAG har ju faktiskt en midja igen,är säkert 10 år sen sist , är så grymt nöjd med mig själv <3

Allt börjar bli smalare o mindre på kroppen helt otroligt underbart!!!

Lovin'It <3


Love & Light

 
 
Mrs.Bieber ;))

Mrs.Bieber ;))

27 augusti 2011 11:31

Heej!
Grattis eller vad man ska säga :) Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar! Kram

http://jbvscsvsum.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carina M

27 augusti 2011 17:52

Kan inte annat säga än att du är bäst min vackra gumma. Kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 15 september 2011 21:00

    Mosters hjärta Caroline som fyller 11 år idag den 15/9-11 Vi var hos min systers familj  hela kvällen och hade en underbart  härlig och trevlig kväll,blev bjudna på mat och sedan efetr det så klippte jag min syster  och färgade hennes hår,...

Av Ulrika - 27 augusti 2011 21:45

Ja jag är verkligen skit förbannad, Det jag fick veta idag gör att jag ser rött, Hur kan man vara så elak??!! Fick veta av min syster vad min mormor o mamma tycker och säger om mig, 'Dom sitter o tror att jag ska gå upp all min  övervikt igen...

Av Ulrika - 26 augusti 2011 17:15

Haft fullt upp ett par dagar, Städat,tvättat,handlat... allt för att fixa inför söndagen och kalaset för sonen som fyllde 16 år i söndags, Skönt att ha nästan allt klart iaf...   Har haft lite jobbigt med maten dom senaste dagrna med smär...

Av Ulrika - 24 augusti 2011 15:21


      Jag DÅ och NU      Slutet på mars -2011                   Slutet på Maj - 2011         20 Augusti - 2011     Från början var jag ännu mera överviktig än på den första bilden här, Och allt som allt har jag gått ner 40,5 kg 20 ...

Av Ulrika - 24 augusti 2011 09:25

En ny dag, Ska greja lite hemma,vika tvätt och lägga undan allt,så det är gjort, Är skönt att få lite gjort,så det inte blir så mkt inför helgen och kalaset på söndag   Fredrik har vart hemma från skolan sen i måndags,han är förkyld och har f...

Ovido - Quiz & Flashcards