Ulrikas World

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Ulrika - 14 augusti 2011 08:30

Gårdagen slutade inte bra för min del,

Hade sådana smärtor i magen så jag visste inte vad jag skulle ta vägen,

Måste ha ätit för fort eller tuggat för dåligt,

Så fort jag åt eller drack så gjorde det fasligt ont kan jag säga,

Så det blev att lägga sig tidigt igår,

Somnade redan 22-tiden och sov till 7:30 imorse,

Så det blev ca 9 timmars sömn och det behövde jag kan jag lova,

För när jag får dessa smärtor eller andra problem pga den op jag gick igenom,

så blir jag dödstrött,och det är bara sova som gäller,

Men det är ingen fara för detta är jag helt inställd på att blir så här ibland,

och än har det inte gått 3 mån sedan op så..


Idag ska jag och grabbarna ut och åka med några bekanta,

Och gå i skogen ett tag,så skogspromenaden får bli min motion idag:)

det ska bli jättekul och trevligt,

Det ser jag väldigt mkt fram emot,

Sedan måste vi handla lite ,

och resten av dagen blir nog realtivt lugn,

ja tvätta en maskin tvätt och diska är oxå sådant jag ska hinna med idag,

Så det blir säkert en bra dag detta på det stora hela :)


Ha en fin dag goa vänner och andra som läser min blogg!!


Love & Light

Ovido - Quiz & Flashcards