Ulrikas World

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Ulrika - 22 augusti 2011 11:30

Har haft så mkt att göra hela förra veckan så det hann inte bli så mkt bloggande,



Be Strong!

Never give up!

Förra veckan blev bra även om den började lite off måste jag säga,men jag sörjer inte att jag blev raderad efter 8 års vänskap,kan ju låta konstigt,men denna gången blev jag faktiskt bara förbannad,Och ärligt talat så har det blivit så lugnt sedan hon tog bort mig,så det känns skönt,vet att hon och sedan vissa andra som betett sig som idioter kommer ångra sig tillslut för så har det vart varenda gång,men jag kommer definitivt inte hoppa av glädje om dom kommer ta kontakt med mig igen,NEJ,absolut INTE har lessnat totalt,och det är så här det kommer bli i fortsättningen behnadlar man inte mig med respekt så är personen ifråga borta ur mitt liv,HELT KLART!!Det är slut med att ödsla energi på människor som inte uppskattar eller vårdar den hjälp o omtanke jag ger dom,Känns så skönt att känna att det verkligen är SÅ det ÄR!!!

Helgen var helt underbar,på lördagen var jag och min syster och hennes äldsta dotter på stan och shoppade,handlade mest presenter till sonen som fyllde 16 år igår söndag,men även ett par byxor och en topp till mig själv i storlek Large kan knappt fatta att jag kan ha den storleken jag som hade 3XL förut,även om jag ser den enorma skillnaden,så har det inte riktigt sjunkit in än,det lär ta tid,och mer ska jag tappa,mitt mål är att tappa 30 kg till så jag lär gå ner ytterligare i storlek,UNDERBART!!  

Söndagen var helt underbar den med,då Fredrik fyllde 16 år,han blev så nöjd med presenterna,men han kunde inte få alla då den viktigaste presenten blivit försenad,men den ska han få i slutet på denna veckan,och då kommer han bli än mer nöjd :D:D:D  På em kom moster och kusinerna och då  fikade vi  med tårta o fikabröd,eller dom gjorde det,själv avstår jag helt i från sådant sedan operationen,bara dumheter att ens prova om man tål det söta anser jag,Vid 16:30 åkte dom hem igen,det var en supertrevlig em

Inatt sov jag inte så bra,för jag vaknade vid 2 och kom då på att jag glömt ringa distriktsköterskan och beställa tid för att få min injektion som måste tas var 3:e månad,hade helt glömt det i allt kaos som hänt den senaste månaden,Så imorse ringde jag och vilken tur jag hade jag fick en tid redan i eftermiddag,så då får jag min spruta i tid iaf,SKÖNT!!!

Nu ska det bli lite lunch,sedan ska jag ta hand om disken och sedan hänga nästa maskin tvätt som är klar om en stund,Skönt få undan lite så det inte blir liggande så mkt.

Till sist vill jag önska min finaste vän Elisabet en underbar födelsedag i dag,KramarOm

Love & Light 

Ovido - Quiz & Flashcards