Ulrikas World

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Ulrika - 27 augusti 2011 21:45

Ja jag är verkligen skit förbannad,

Det jag fick veta idag gör att jag ser rött,

Hur kan man vara så elak??!!

Fick veta av min syster vad min mormor o mamma tycker och säger om mig,

'Dom sitter o tror att jag ska gå upp all min  övervikt igen,att jag inte ska lyckas med detta,att tappa min övervikt,,,

Dom sitter o väntar på att jag ska bli supersmal,inget annat duger åt dom,

Och det gör mig så j*la förbannad/ursinnig...

Min mormor hade oxå sagt att jag måste bli så smal så att jag kan få ett jobb och arbeta,

Dom tycker oxå att jag inte gjort något att förändra mig,


Är det så konstigt att jag blir förbannad,NEJ jag tycker inte det,

Nu har dom gått FÖR långt,

Så långt att jag inte bryr mig längre om vad som händer dom,

Kommer aldrig någonsin prata med dom igen eller träffa dom,

Känner bara hat och det är inget jag bara säger,

I hela mitt liv har dom tryckt ner mig och försökt förstöra,

Men nu får det f*n vara slut på detta!!!!

Jag vill INTE ha med dom att göra dom  har gjort för mkt för att skada mig,

Och detta var sista droppen!!!


JAG SKA ALLT VISA DOM!!!!!!

Jag kommer lyckas med min resa,jag har gjort så mkt hittills,

Dom kan inte ens se,eller vill inte se att jag har tappat över 40 kg,

Inget stöd alls från dom,

det enda dom gör är att försöka trycka ner mig,

Och jag har ÄNTLIGEN insett att INGET jag gör kommer någonsin vara gott nog,


Så nu tar jag min  hand i från dom och klipper banden helt,

JAG har min älskade familj och min syster med familj och det räcker,

Ett STORT tack till min älskade syster som försvarade mig inför vår mormor och mamma,


Jag är värd bättre än att behandlas som en hög skit av mina egna föräldrar och mormor,jag vet det och därför tar det slut NU!!!


Godnatt,ska försöka sova även om d blir svårt med allt detta i huvudet,


Love & Light 

Av Ulrika - 27 augusti 2011 09:30








  Wiiieeee Mina former  börjar synas,och JAG har ju faktiskt en midja igen,är säkert 10 år sen sist , är så grymt nöjd med mig själv <3

Allt börjar bli smalare o mindre på kroppen helt otroligt underbart!!!

Lovin'It <3


Love & Light

Ovido - Quiz & Flashcards